Współpraca inwestorów przy projektach z UNICEF

UNICEF zachęca do wspierania swoich projektów inwestorów, wskazując szereg korzyści.

Projekty UNICEF nie mogłyby być realizowane, gdyby nie wsparcie inwestorów, które uznały, że współpracą z tą międzynarodową organizacją charytatywną pomagającą dzieciom na całym świecie, może im się opłacać. W jaki sposób? Przede wszystkim korzyściami wizerunkowymi – bycie partnerem UNICEF to zaszczyt i powód do dumy. Jak się okazuje, to także bardzo ważne dla klientów. Statystyki pokazują, że 80 proc. ludzi chętniej wybiera produkty i usługi, jeśli firma jest zaangażowana społecznie. Z kolei, aż 81 proc. Polaków uważa, że najważniejszym celem wsparcia powinna być właśnie pomoc dzieciom.

UNICEF oferuje inwestorom możliwość włączenia się w szereg projektów. Zdarza się także, że pojawiają się programy i akcje, które od początku do końca realizuje się przy partnerstwie danej firmy szczególnie zainteresowanej właśnie konkretnym rodzajem przedsięwzięcia w jakiś sposób ściśle związanych z ich produktem lub rodzajem świadczonych usług (np. szczepienia dzieci, dostarczanie wody pitnej, budowa szkół). Dodatkowym elementem współpracy może być wizytacja projektu, którą można połączyć z akcją medialną.