Grupa docelowa

Grupa docelowa

Grupa docelowa to określenie kryteriów społeczno-demograficznych, mamy z nią do czynienia przy każdym biznes planie, czyli już na samym początku planowania przedsiębiorstwa bez względu czy dotyczy to start-upa czy jeszcze innej formy przedsięwzięcia.

Przeczytaj również: Partnerzy globalni UNICEF

Może się wydawać, że nie jest to aż tak ważne i najlepiej nie dookreślać grupy docelowej wówczas trafi do szerokiej grupy odbiorców.

Przeczytaj również: Dlaczego warto współpracować z UNICEF?

Nic bardziej mylnego, jeśli pewne (bardzo ważne) kryteria nie zostaną ustalone na samym początku trudniej będzie je ustalić, kiedy przedsiębiorstwo będzie już prężnie działało.

Przeczytaj również: Projekty UNICEF wspierane przez Procter&Gamble

Wprowadzanie firmy, idei czy projektu wiąże się z określeniem, co będziemy oferować, jaki będzie koszt, jaki jest planowany zysk, na jakiej przestrzeni czasowej, w jaki sposób reklamować pomysł a co za tym idzie, do kogo ma być skierowana reklama.

To są w zasadzie najważniejsze pytania i wytyczne jednocześnie, jakie powinien postawić sobie każdy przedsiębiorca, chaos na pewno nie jest pożądany w firmie, która ma być stabilna i rozwojowa.