Partnerzy licencyjni UNICEF

Partnerzy licencyjni UNICEF

UNICEF można też wspierać, kupując specjalne karty i inne produkty przygotowane przez partnerów licencyjnych tej organizacji.

Przeczytaj również: Klienci i pracownicy firmy też mogą wspierać UNICEF

Jeśli chcesz wesprzeć działalność UNICEF, nie musisz jedynie ograniczać się do ofiarowywania pieniędzy. Od 1949 r. UNICEF za pośrednictwem swoich partnerów licencyjnych prowadzi także projekt oparty o sprzedaż kart charytatywnych. To kartki okolicznościowe i świąteczne, ze sprzedaży których część dochodu zasila konto UNICEF.

Przeczytaj również: Współpraca UNICEF i Unilever

Od 2012 r. partnerem UNICEF w zakresie produkcji i sprzedaży takich kart jest Calligraphen Polska. 25 proc. ze sprzedaży kartek jest przeznaczana na projekty UNICEF zajmujące się ratowaniem życia dzieci.

Przeczytaj również: Sony wspiera UNICEF

Innym inwestorem mającym status partnera licencyjnego UNICEF jest Epay Polska, który prowadzi sprzedaż produktów pod nazwą „Prezenty bez pudła”. To specjalnie przygotowane pakiety składające się z materiałów używanych przez UNICEF w terenie – żywność terapeutyczna, szczepionki, materiały edukacyjne, terapeutyczne mleko.

Cały dochód z każdej zakupionej Karty Podarunkowej „Prezenty bez Pudła” przekazywany jest na działania pomocowe UNICEF.